Dieta codzienna

Dieta codzienna czyli zdrowe żywienie.

Nowy Rok i nowe/stare postanowienia a propos utraty kilogramów. Jemy po prostu za dużo takie czasy – taki dobrobyt.
Nie ma diety cud, a później powrotu do „normalnego” jedzenia.
Jest potrzeba DIETY CODZIENNEJ na zawsze, czyli zdrowe żywienie. Jeżeli masz ogólnie zdrowe ciało dasz radę samodzielnie „naprostować” swoją wagę.
Możesz zrobić mocne uderzenie stosując np. dietę dr Dąbrowskiej TU LINK do mojego ebook-a i TU LINK do większej ilości informacji na temat diety warzywnej.
Jeżeli jednak chcesz łagodnie zmieniać swój sposób odżywiania  i masz Thermomix skorzystaj z przepisów typu lekkie z cookidoo.pl i zastosuj dietę codzienną – zacznij się zdrowo odżywiać.
W tych kolekcjach znajdziesz dużo propozycji.
Zawsze można też odchudzić klasyczne przepisy
👉bez śmietany (zamień na lekki jogurt lub omiń) np. w zupie https://cookidoo.pl/recipes/recipe/pl/r55338 nie dodawać śmietany – też jest pyszna
👉Mniej tłuszczu (uzupełniaj wodą)
👉zamieniaj cukier na ksylitol lub ertytrytol
👉mniej węglowodanów czyli mącznych dań (makarony, pizza, bułeczki, chałki, ciasta itp)
👉pieczywo – z mąk jak najgrubiej mielonych – razowe i najlepiej bez pszenicy
👉codziennie coś z Varomy na parze
👉smażenie na varomie np. jaja sadzone
👉pilnować godzin posiłków – uskutecznić jedzenie na wynos (np. termos-butelka z zupą krem, pudełko z sałatką)
👉nie podjadać (nie więcej niż 5 posiłków – szklanka mleka to też posiłek)
👉włączyć do planu dnia ćwiczenia lub choć spacery
przykładowe menu:

Śniadanie

Mini frittaty z salsą z awokado i wędzonego łososia

obiad

Roladki z kurczaka z nadzieniem pietruszkowym

kolacja

Sałatka z rukolą i pieczarkami 

Brak komentarzy

Zostaw komentarz